نصب و تعمیر کولرگازی و اسپلیت در کرمان

کرمان تهویه با دارا بودن متخصصینی در حیطه نصب و تعمیرات انواع اسپلیت و کولر گازی، آماده است تا بهترین خدمات را در این حیطه به همشهریان گرامی ارائه دهد. درصورت نیاز به سرویسکار متخصص برای انجام کلیه خدمات و تعمیرات کولرگازی و اسپلیت خود با این شماره 09137585835 با ما تماس بگیرید.

نصب و تعمیر کولر گازی در کرمان 09137585835

کولر گازی چیست وچگونه کار میکند؟

کولر گازی یک دستگاه تهویه مطبوع به منظور خنک سازی محیط است.

این دسته از کولرها در انواع مختلف مانند کولرهای یک تکه یا پنجره ای ، کولرهای دو تکه (اسپلیت) ، کولرهای پورتابل (قابل حمل) ، کولرهای ایستاده و کولرهای توکار ساخته می شوند. در کل میتوان گفت، کولر گازی اصطلاحی است که به تمام دستگاه هایی اطلاق می شود که نحوه خنک سازی محیط توسط آن ها براساس تراکم و انبساط  گاز است. تمامی دستگاه هایی که به این نحو محیط را خنک می سازند، کولر گازی می گویند. اساس عملکرد اسپلیت، تبدیل مایع به گاز و سپس تبدیل دوباره آن به گاز است و به همین شکل گرما را از محیط گرفته و به اصطلاح محل را خنک می نماید. تبدیل مایع به گاز و گاز به مایع، چرخه ای است که در کولر گازی به صورت مرتب رخ می دهد،  تا جایی که محیط به دمای مورد نظر برسد. 

رایج ترین مشکلات کولر گازی

1. کاهش سرمایش کولرگازی
2. مشکل در تنظمیات برد اسپلیت
3.آبریزی کولرگازی
4. وجود برفک بر روی لوله های اسپلیت
5.تولید صدای غیر معمول و لرزش پنل خارجی کولرگازی
6. عدم روشن شدن کولر گازی
7.وجود صدای ناهنجار از پنل داخلی کولرگازی (اواپراتور)
8. فرمان نگرفتن از ریموت کنترل دستگاه

هرکدام از این مشکلات ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. آنچه که حائز اهمیت است عیب یابی صحیح و دقیق سیستم و رفع آن می باشد، چرا که در صورت عدم تشخیص صحیح و در نتیجه عدم رفع عیب به جا و درست نه تنها هزینه بسیاری را برای مشتری به همراه دارد، بلکه عدم رفع عیب به موقع میتواند میشکلات بزرگتری را برای دستگاه ایجاد نماید. در نتیجه انجام این کار توسط یک متخصص از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. 

کرمان تهویه با دارا بودن متخصصین انواع کولر گازی و اسپلیت این اطمینان را به شما میدهد که عیب یابی و رفع عیب سیستم شما به بهترین و دقیقترین شکل ممکن انجام میگیرد.  

معرفی نمایندگی های کولرگازی و اسپلیت در کرمان

  • نمایندگی اسپلیت الجی در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی گری در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی اجنرال در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی جنرال در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی گرین در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی فوجی در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی سامسونگ در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی هایسنس در کرمان
  • نمایندگی اسپلیت و کولر گازی ایران رادیاتور در کرمان