نمایندگی ایران رادیاتور کرمان 09137585835

امروزه پکیج به عنوان یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین وسایل منزل به شمار میرود زیرا مسئولیت گرمایش آب و محیط خانه هر دو بر دوش پکیج است.

همین موضوع، یعنی پر کاربرد بودن پکیج، سبب شده است تا میزان خرابی در آن ها افزایش یابد. همچنین به دلیل اهمیت این سیستم، حضور سرویسکار متخصص برای راه اندازی آن ضروری می باشد.

کرمان تهویه به منظور انجام تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرمان به صورت تخصصی در خدمت همشهریان عزیز میباشد. تنها کافی است با شماره 09137585835 تماس حاصل فرمایید تا سرویسکاران متخصص ما به منظور انجام تعمیرات در محل حضور یابند.

 

ایران رادیاتور کرمان

شرکت ایران رادیاتور کرمان

شرکت ایران رادیاتور

 شرکت ایران رادیاتور را میتوان به عنوان یی از بزرگترین شرکت ها در حیطه تاسیسات گرمایشی در ایران دانست و همچنین شرکت ایران رادیاتور اکنون دارای بزرگترین خط تولید رادیاتورهای آلومینیمی، پکیج شوفاژ دیواری و مشعل های گرماشی در منطقه خاورمیانه است. این شرکت در سال 1358، یعنی یک سال پس از انقلاب تاسیس گردید و از آن زمان تولید رادیاتورهای آلومینیومی را شروع کرد.

رشد شرکت ایران رادیاتور و قیمت های پایین آن سبب شد که شروع به صادرات برخی محصولات خود نماید. ایران رادیاتور محصولات خود را به سی کشور در سرتاسر دنیا ارسال نمود. در سال 1383 بود که این شرکت شروع به تولید پکیج شوفاژ دیواری نمود.

 

 در حال حاضر شرکت ایران رادیاتور چهار مدل پکیج به نام های wolf، L24، M24 و K24 را در مدل های فندار و بدون فن روانه بازار میکند. قیمت پکیج در شهر کرمان کمی بالاتر از قیمت پکیج در شهرهای اطراف است اما به دلیل نوسان قیمت باید به صورت تلفنی قیمت را از  مراکز فروش پکیج ایران رادیاتور در کرمان جویا شوید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور کرمان